Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3049
Title: Конкурентні маркетингові стратегії підприємства
Authors: Бозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
Павліченко, Наталя Ігорівна
Keywords: конкурентоспроможність
competitiveness
маркетинг
marketing
стратегія
strategy
Issue Date: Apr-2014
Publisher: Бозуленко О. Я. КОНКУРЕНТНІ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА / О. Я. Бозуленко, Н. І. Павліченко // Економічні та соціальні інновації як фактор розвитку економіки : збірник матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 4–5 квітня 2014 року, м. Київ. – Ч. 4. – С. 49–51.
Abstract: Розглянуто підходи до формування стратегії підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства. Акцент зроблено на значенні маркетингових інструментів, визначенні конкурентних переваг і врахуванні особливостей ринку. The article explores approaches to developing a strategy for enhancing the competitiveness of a retail enterprise. Emphasis is placed on the importance of marketing tools, the identification of competitive advantages, and consideration of market specifics.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3049
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bozulenko_kon.pdfосновний текст5.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.