Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3045
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena-
dc.date.accessioned2025-05-28T19:10:38Z-
dc.date.available2025-05-28T19:10:38Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.otherУДК 658.64-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3045-
dc.description.abstractУ статті розглядається актуальна проблема підвищення якості торговельного обслуговування в умовах зростання соціальної орієнтації національної економіки. Обґрунтовано зростаючу роль торгівлі у задоволенні матеріальних і духовних потреб населення. Визначено основні ознаки нової системи торговельного обслуговування, що охоплює сучасні формати роздрібних підприємств, інноваційні технології продажу, високий рівень сервісу, післяпродажне обслуговування та адаптацію закордонного досвіду. Узагальнено підходи до оцінки якості обслуговування, проаналізовано чинники, що впливають на культуру торгівлі, та визначено напрями її вдосконалення. Запропоновано практичні рекомендації для покращення управління якістю обслуговування покупців у роздрібній торгівлі. The article addresses the pressing issue of improving the quality of trade services in the context of the growing social orientation of the national economy. The increasing role of trade in meeting both material and spiritual needs of the population is substantiated. The main characteristics of a new trade service system are identified, encompassing modern retail formats, innovative sales technologies, high service standards, after-sales support, and the adaptation of international best practices. Approaches to evaluating service quality are summarized, factors influencing trade culture are analyzed, and directions for its improvement are defined. Practical recommendations are proposed to enhance customer service quality management in retail trade.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherБозуленко О. Я. ЕЛЕМЕНТИ ЯКОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ РІВНЯ ПОКУПЦІВ ТА МЕТОДИКА ОЦІНКИ ЇЇ РІВНЯ / О. Я. Бозуленко // Інноваційна економіка. – 2011. – № 3 (22). – С. 52–57.uk_UK
dc.subjectякість обслуговуванняuk_UK
dc.subjectservice qualityuk_UK
dc.subjectроздрібна торгівляuk_UK
dc.subjectretail tradeuk_UK
dc.subjectкультура торгівліuk_UK
dc.subjecttrade cultureuk_UK
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UK
dc.subjectinnovative technologiesuk_UK
dc.subjectпісляпродажне обслуговуванняuk_UK
dc.subjectafter-sales serviceuk_UK
dc.titleЕлементи якості торговельного обслуговування рівня покупців та методика оцінки її рівняuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Располагается в коллекциях:71.31.13 Технологія процесу продажу товарів і обслуговування покупців

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bozulenko_ele.pdfосновний текст16.41 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.