Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3032
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena-
dc.contributor.authorБозуленко, Олександр Юрійович-
dc.date.accessioned2025-05-25T20:09:43Z-
dc.date.available2025-05-25T20:09:43Z-
dc.date.issued2016-11-
dc.identifier.otherУДК 658:339.372.84-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3032-
dc.description.abstractВисвітлено значення принципу екологічного захисту населення в діяльності торговельних підприємств. Розглянуто екологізацію як інноваційний напрям розвитку, що включає створення екологічно безпечних товарів, впровадження екомаркування, стандартизації та сертифікації. Наголошено на важливості орієнтації товарної політики на сталий розвиток. The significance of the principle of environmental protection of the population in the activities of trade enterprises is highlighted. Greening is considered as an innovative development direction, including the creation of environmentally safe products, the implementation of eco-labeling, standardization, and certification. The importance of aligning product policy with the goals of sustainable development is emphasizeduk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherБозуленко О. Я. ЕКОЛОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ У МАРКЕТИНГОВІЙ ТОВАРНІЙ ПОЛІТИЦІ. ТРЕНДИ ТА ВИКЛИКИ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У РИТЕЙЛІ / О. Я. Бозуленко, О. Ю. Бозуленко // Еколого-економічна система управління підприємством, регіоном, суспільством: обліково-аналітичні аспекти : Міжнар. наук. інтернет-конф., 24–25 листоп. 2016 р., м. Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія) / ЧТЕІ КНТЕУ. – Чернівці : Місто, 2016. – С. 198–200.uk_UK
dc.subjectекологізаціяuk_UK
dc.subjectgreeninguk_UK
dc.subjectекологічне маркуванняuk_UK
dc.subjecteco-labelinguk_UK
dc.subjectсталий розвитокuk_UK
dc.subjectsustainable developmentuk_UK
dc.titleЕкологічні інновації у маркетинговій товарній політиціuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bozulenko-eko.pdfосновний текст4.66 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.