Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3032
Title: Екологічні інновації у маркетинговій товарній політиці
Authors: Бозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
Бозуленко, Олександр Юрійович
Keywords: екологізація
greening
екологічне маркування
eco-labeling
сталий розвиток
sustainable development
Issue Date: Nov-2016
Publisher: Бозуленко О. Я. ЕКОЛОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ У МАРКЕТИНГОВІЙ ТОВАРНІЙ ПОЛІТИЦІ. ТРЕНДИ ТА ВИКЛИКИ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У РИТЕЙЛІ / О. Я. Бозуленко, О. Ю. Бозуленко // Еколого-економічна система управління підприємством, регіоном, суспільством: обліково-аналітичні аспекти : Міжнар. наук. інтернет-конф., 24–25 листоп. 2016 р., м. Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія) / ЧТЕІ КНТЕУ. – Чернівці : Місто, 2016. – С. 198–200.
Abstract: Висвітлено значення принципу екологічного захисту населення в діяльності торговельних підприємств. Розглянуто екологізацію як інноваційний напрям розвитку, що включає створення екологічно безпечних товарів, впровадження екомаркування, стандартизації та сертифікації. Наголошено на важливості орієнтації товарної політики на сталий розвиток. The significance of the principle of environmental protection of the population in the activities of trade enterprises is highlighted. Greening is considered as an innovative development direction, including the creation of environmentally safe products, the implementation of eco-labeling, standardization, and certification. The importance of aligning product policy with the goals of sustainable development is emphasized
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3032
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bozulenko-eko.pdfосновний текст4.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.