Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/302
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛошенюк, Ірина Романівна-
dc.date.accessioned2021-08-19T11:21:58Z-
dc.date.available2021-08-19T11:21:58Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.otherУДК 33 (477) (06)-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/302-
dc.description.abstractАналізуються процеси продажу товарів, визначаються основні фактори та елементи використання мерчендайзингу в реалізації технологій маркетингу.uk_UK
dc.description.sponsorshipThe article analyses the processess of selling goods. The main factors and elements of merchandising application to marketing techniques realization are determined.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНауковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. - Чернівці: АНТ Лтд, 2006. - Вип.ІІІ. Економічні науки. С.222-229 - 478с.uk_UK
dc.titleТрансформація системи продажу товарів роздрібній торговельній мережіuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:71.31.13 Технологія процесу продажу товарів і обслуговування покупців



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.