Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/302
Назва: Трансформація системи продажу товарів роздрібній торговельній мережі
Автори: Лошенюк, Ірина Романівна
Дата публікації: 2006
Видавництво: Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. - Чернівці: АНТ Лтд, 2006. - Вип.ІІІ. Економічні науки. С.222-229 - 478с.
Короткий огляд (реферат): Аналізуються процеси продажу товарів, визначаються основні фактори та елементи використання мерчендайзингу в реалізації технологій маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/302
Розташовується у зібраннях:71.31.13 Технологія процесу продажу товарів і обслуговування покупців

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2006 Трансформація системи продажу товарів роздрібній торговельній мережі.pdfОсновний текст3.15 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.