Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3026
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКифяк, Олександр Васильович / Kyfyak, Oleksandr / Kyfiak, Olexander-
dc.date.accessioned2025-05-22T19:18:14Z-
dc.date.available2025-05-22T19:18:14Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.otherУДК 005.4:339.138-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3026-
dc.description.abstractThe most common and accessible services and tools of marketing analysis, which increase the efficiency of enterprise management, contribute to the systematization and simplification of the work of marketers, as well as the organization of advertising and sales, the formation of strategies and content, etc. have been identified based on the study of foreign experience. Marketing services for project management, for analytics, for teamwork, for tracking news in the field of marketing, for creating landing pages have been identified. Marketing tools that are important in enterprise management have been characterized.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКифяк О. МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ У МЕНЕДЖМЕНТІ: СЕРВІСИ ТА ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ / О. Кифяк // Модернізація управління соціально-економічним розвитком регіону в умовах євроінтеграції : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 15–16 трав. 2025 р., м. Чернівці / ЧТЕІ ДТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2024. – С. 235–238. – URL: http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_15_05_2025.pdf. http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3023uk_UK
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UK
dc.subjectменеджментuk_UK
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UK
dc.subjectmarketing analysisuk_UK
dc.subjectmanagementuk_UK
dc.subjectcompetitivenessuk_UK
dc.titleМаркетинговий аналіз у менеджменті: сервіси та інструменти для забезпечення конкурентоспроможностіuk_UK
dc.title.alternativeMarketing Analysis in Management: Services and Tools to Ensuring Competitivenessuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:06.39.41 Теорії менеджменту (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KyfyakO_Marketing Analysis.pdfосновний текст3.13 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.