Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3026
Title: Маркетинговий аналіз у менеджменті: сервіси та інструменти для забезпечення конкурентоспроможності
Other Titles: Marketing Analysis in Management: Services and Tools to Ensuring Competitiveness
Authors: Кифяк, Олександр Васильович / Kyfyak, Oleksandr / Kyfiak, Olexander
Keywords: маркетинговий аналіз
менеджмент
конкурентоспроможність
marketing analysis
management
competitiveness
Issue Date: 2025
Publisher: Кифяк О. МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ У МЕНЕДЖМЕНТІ: СЕРВІСИ ТА ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ / О. Кифяк // Модернізація управління соціально-економічним розвитком регіону в умовах євроінтеграції : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 15–16 трав. 2025 р., м. Чернівці / ЧТЕІ ДТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2024. – С. 235–238. – URL: http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_15_05_2025.pdf. http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3023
Abstract: The most common and accessible services and tools of marketing analysis, which increase the efficiency of enterprise management, contribute to the systematization and simplification of the work of marketers, as well as the organization of advertising and sales, the formation of strategies and content, etc. have been identified based on the study of foreign experience. Marketing services for project management, for analytics, for teamwork, for tracking news in the field of marketing, for creating landing pages have been identified. Marketing tools that are important in enterprise management have been characterized.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3026
Appears in Collections:06.39.41 Теорії менеджменту (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KyfyakO_Marketing Analysis.pdfосновний текст3.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.