Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3019
Назва: Особливості стратегічного розвитку торговельних підприємств із застосуванням маркетингу
Автори: Бозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
Жалба, Ілля Олександрович
Теми: стратегічний маркетинг
strategic marketing
торговельне підприємство
trading enterprise
стратегічне планування
strategic planning
Дата публікації: кві-2014
Видавництво: Бозуленко О. Я. ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ МАРКЕТИНГУ / О. Я. Бозуленко, І. О. Жалба // Регіонально-кластерна політика у розвитку світової та української економіки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 24–25 квіт. 2014 р., м. Чернівці / ЧТЕІ КНТЕУ. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2014. – С. 147–149. – URL : http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/24-25.04.2014.pdf
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості стратегічного маркетингу в торгівлі в умовах змін ринкової кон’юнктури та зростання конкуренції. Обґрунтовано необхідність переходу до стратегічного планування, визначено основні етапи формування маркетингової стратегії та принципи, що забезпечують її ефективність у досягненні довгострокових результатів. The paper examines the specifics of strategic marketing in trade under conditions of changing market conditions and increasing competition. The need to shift to strategic planning is substantiated. Key stages of marketing strategy development and the principles ensuring its effectiveness in achieving long-term results are outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3019
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bozulenko_oso.pdfосновний текст121.59 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.