Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3019
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena-
dc.contributor.authorЖалба, Ілля Олександрович-
dc.date.accessioned2025-04-27T16:42:36Z-
dc.date.available2025-04-27T16:42:36Z-
dc.date.issued2014-04-
dc.identifier.otherУДК 339.138-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3019-
dc.description.abstractРозглянуто особливості стратегічного маркетингу в торгівлі в умовах змін ринкової кон’юнктури та зростання конкуренції. Обґрунтовано необхідність переходу до стратегічного планування, визначено основні етапи формування маркетингової стратегії та принципи, що забезпечують її ефективність у досягненні довгострокових результатів. The paper examines the specifics of strategic marketing in trade under conditions of changing market conditions and increasing competition. The need to shift to strategic planning is substantiated. Key stages of marketing strategy development and the principles ensuring its effectiveness in achieving long-term results are outlined.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherБозуленко О. Я. ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ МАРКЕТИНГУ / О. Я. Бозуленко, І. О. Жалба // Регіонально-кластерна політика у розвитку світової та української економіки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 24–25 квіт. 2014 р., м. Чернівці / ЧТЕІ КНТЕУ. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2014. – С. 147–149. – URL : http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/24-25.04.2014.pdfuk_UK
dc.subjectстратегічний маркетингuk_UK
dc.subjectstrategic marketinguk_UK
dc.subjectторговельне підприємствоuk_UK
dc.subjecttrading enterpriseuk_UK
dc.subjectстратегічне плануванняuk_UK
dc.subjectstrategic planninguk_UK
dc.titleОсобливості стратегічного розвитку торговельних підприємств із застосуванням маркетингуuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bozulenko_oso.pdfосновний текст121.59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.