Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3019
Title: Особливості стратегічного розвитку торговельних підприємств із застосуванням маркетингу
Authors: Бозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
Жалба, Ілля Олександрович
Keywords: стратегічний маркетинг
strategic marketing
торговельне підприємство
trading enterprise
стратегічне планування
strategic planning
Issue Date: Apr-2014
Publisher: Бозуленко О. Я. ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ МАРКЕТИНГУ / О. Я. Бозуленко, І. О. Жалба // Регіонально-кластерна політика у розвитку світової та української економіки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 24–25 квіт. 2014 р., м. Чернівці / ЧТЕІ КНТЕУ. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2014. – С. 147–149. – URL : http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/24-25.04.2014.pdf
Abstract: Розглянуто особливості стратегічного маркетингу в торгівлі в умовах змін ринкової кон’юнктури та зростання конкуренції. Обґрунтовано необхідність переходу до стратегічного планування, визначено основні етапи формування маркетингової стратегії та принципи, що забезпечують її ефективність у досягненні довгострокових результатів. The paper examines the specifics of strategic marketing in trade under conditions of changing market conditions and increasing competition. The need to shift to strategic planning is substantiated. Key stages of marketing strategy development and the principles ensuring its effectiveness in achieving long-term results are outlined.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3019
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bozulenko_oso.pdfосновний текст121.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.