Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3013
Назва: Роль брендів в управлінні фаст-фудом
Інші назви: The role of brands in fast food management
Автори: Токар, Альбіна Василівна
Теми: бренди
brands
фаст-фуд
fast food
управління
management
підприємство
enterprise
ресторан
restaurant
Дата публікації: лют-2025
Видавництво: Токар А. В. Роль брендів в управлінні фаст-фудом  The role of brands in fast food management : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Готельний і ресторанний менеджмент» / А. В. Токар ; наук. кер. В. О. Пенюк . – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2025. – 50 с.
Короткий огляд (реферат): Процес переходу України до ринкової економіки супроводжувався значними політичними та соціально-економічними змінами в структурі підприємств різних форм власності. Кількість приватних підприємств зростає, і за рівнем виробництва та якістю послуг вони не поступаються державним. Важливим компонентом сфери послуг є ресторанне господарство. Заклади швидкого харчування (фаст-фуди) є однією з найбільш динамічних частин ресторанної індустрії, що швидко розвивається та адаптується до сучасних умов. Одним з основних чинників успішної роботи фаст-фуду є швидкість обслуговування клієнтів, оскільки «fast food» в перекладі з англійської означає швидке харчування. Тому для власника важливо налагодити ефективний робочий процес, що дозволить задовольнити потреби клієнтів. Це можна досягти лише за умови правильно організованої системи управління закладом швидкого харчування в цілому. Об’єктом дослідження є система управління брендом в управлінні підприємством ресторанного господарства. Предметом дослідження є теоретико-методичні основи процесу управління брендом в управлінні підприємством ресторанного господарства. Метою дослідження є вивчення базових засад процесу управління брендом в управлінні підприємством ресторанного господарства. The process of Ukraine's transition to a market economy was accompanied by significant political and socio-economic changes in the structure of enterprises of various forms of ownership. The number of private enterprises is growing, and in terms of production and quality of services they are not inferior to state-owned ones. An important component of the service sector is the restaurant industry. Fast food establishments (fast food) are one of the most dynamic parts of the restaurant industry, which is rapidly developing and adapting to modern conditions. One of the main factors in the successful operation of fast food is the speed of customer service, since "fast food" in translation from English means fast food. Therefore, it is important for the owner to establish an effective work process that will satisfy the needs of customers. This can be achieved only if the management system of the fast food establishment as a whole is properly organized. The object of the study is the brand management system in the management of a restaurant enterprise. The subject of the study is the theoretical and methodological foundations of the brand management process in the management of a restaurant enterprise. The purpose of the study is to study the basic principles of the brand management process in the management of a restaurant enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3013
Розташовується у зібраннях:бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tokar_073+.pdfосновний текст913.82 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.