Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3010
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолеснікова, Діана Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-04-16T09:32:47Z-
dc.date.available2025-04-16T09:32:47Z-
dc.date.issued2025-02-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3010-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі, в результаті опрацювання літературних джерел, досліджено теоретичні засади маркетингової комунікаційної діяльності підприємства, здійснено дослідження маркетингової комунікаційної діяльності ПАТ СК «Універсальна», розглянуто шляхи вдосконалення управління системою маркетингових комунікацій ПАТ СК «Універсальна». Зокрема, запропоновано організаційно-економічний механізм просування послуг ПАТ СК «Універсальна», обгрунтувано підхід до оцінювання ефективності комплексу просування ПАТ СК «Універсальна»In the final qualification work, as a result of studying the literature, the theoretical foundations of marketing communication activities of the enterprise were investigated, the study of marketing communication activities of PJSC IC «Universalna» was carried out, the ways of improving the management of the marketing communication system of PJSC IC «Universalna» were considered. In particular, an organizational and economic mechanism for promoting the services of PJSIC «Universalna» is proposed, an approach to evaluating the effectiveness of the complex of promotion of PJSC «Universalna» is substantiated.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКолеснікова Д. О. Управління маркетинговою комунікаційною політикою підприємства  Managing the marketing communication policy of the enterprise : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Управління бізнесом» / Д. О. Колеснікова ; наук. кер. Ю. Б. Чаплінський. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2025. – 64 с.uk_UK
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UK
dc.subjectmarketing communicationsuk_UK
dc.subjectрекламаuk_UK
dc.subjectadvertisinguk_UK
dc.subjectстимулювання збутуuk_UK
dc.subjectsales promotionuk_UK
dc.subjectзв’язки з громадськістюuk_UK
dc.subjectpublic relationsuk_UK
dc.subjectперсональний продажuk_UK
dc.subjectpersonal sellinguk_UK
dc.titleУправління маркетинговою комунікаційною політикою підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeManaging the marketing communication policy of the enterpriseuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:бакалавр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolesnikova_073+.pdfосновний файл912.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.