Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/300
Назва: Соціальні мережі як каталізатор розвитку та дистрибуції послуг закладів ресторанного господарства
Інші назви: Social networks as a catalyst of development and distribution of services of restaurant establishments
Автори: Незвещук-Когут, Тетяна Семенівна
Язіна, Вікторія Анатоліївна
Теми: дистрибуція
заклади ресторанного господарства
індустрія гостинності
послуги
соціальні мережі
Instagram
Facebook
цільова аудиторія
distribution
restaurants
hospitality industry
services
target audience
social networks
Дата публікації: січ-2021
Видавництво: Науковий журнал «Причорноморські економічні студії», Випуск 1 (61) 2021. – с. 100-105
Бібліографічний опис: http://bses.in.ua/journals/2021/61_2021/19.pdf
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена засадам функціонування та розвитку ресторанного господарства, яке висвітлено важливою складовою індустрії гостинності. Розглянуто актуальність створення сторінок у соціальних мережах як каталізатора розвитку та дистрибуції послуг закладів ресторанного господарства. Наведено актуальні приклади закладів ресторанного господарства, що активно популяризують свої послуги в соціальних мережах і, при цьому, ефективність їх роботи зростає. Розглянуто міжнародний досвід популяризації ресторанних послуг через соціальні мережі. Особлива увага приділена визначенню головних аспектів, які потрібно враховувати при дистрибуції ресторанних послуг через соціальні мережі. Визначено основні складові в інноваційному управлінні розвитком закладу ресторанного господарства через соціальні мережі. Обґрунтовано необхідність застосування досвіду створення сторінок у соціальних мережах, особливо в період поширення пандемії Covid-19 та наведено особливості створення, наповнення та ведення сторінки. The article is devoted to the principles of functioning and development of the restaurant industry, which is covered by an important component of the hospitality industry. Today, the trend of using social networks among society is constantly growing, while social networks perform many functions, such as communication, information, social and so on. Depending on the company's goals, social networks can be used as an image building channel, helpdesk, communication platform or as a direct sales tool. Promotion through social media is a relatively inexpensive «pleasure» that allows businesses to have direct contact with current and potential customers. The urgency of creating pages in social networks as a catalyst for the development and distribution of services of restaurants is considered. Current examples of restaurants that actively promote their services on social networks and the effectiveness of their work is growing. The international experience of popularization of restaurant services through social networks is considered. Particular attention is paid to identifying the main aspects that need to be considered when distributing restaurant services through social networks. The main components in the innovative management of the restaurant business through social networks are identified. The necessity of applying the experience of creating pages in social networks, especially during the spread of the Covid-19 pandemic, is substantiated and the peculiarities of creating, filling and maintaining a page are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/300
ISSN: УДК 338.24:640.41
Розташовується у зібраннях:71.35.13 Форми і методи обслуговування в готелях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdfОсновний текст197.43 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.