Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3008
Назва: Краудфандинг як інструмент інноваційної підприємницької діяльності
Інші назви: Crowdfunding as a tool for innovative entrepreneurship
Автори: Шерстюк, Яна Вячеславівна
Теми: управління
management
інновації
innovations
краудфандинг
crowdfunding
краудсорсинг
crowdsourcing
краудлендинг
crowdlending
Дата публікації: лют-2025
Видавництво: Шерстюк Я. В. Краудфандинг як інструмент інноваційної підприємницької діяльності  Crowdfunding as a tool for innovative entrepreneurship : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Управління бізнесом» / Я. В. Шерстюк ; наук. кер. Ю. А. Урсакій. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2025. – 55 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розглянуто краудфандинг як новий та ефективний метод акумулювання фінансових ресурсів. Оскільки розвиток нових технологій породжує значну кількість інноваційних підприємств та нові можливості для провадження бізнесу. Тому методи розвитку, управління та фінансування таких підприємств також мають бути інноваційними. На основі документів про фінансово-господарську діяльність підприємства, досліджено організаційно-управлінську характеристику, здійснено аналіз фінансово-господарської діяльності, досліджено методологічні положення з оцінювання систем краудфандингу. У результаті проведеного дослідження вирішено важливе завдання з пропозиції теоретичних та практичних рекомендацій щодо удосконалення застосування систем краудфандингу підприємницькій діяльності The qualification work considers crowdfunding as a new and effective method of accumulating financial resources. Since the development of new technologies generates a significant number of innovative enterprises and new opportunities for doing business. Therefore, the methods of development, management and financing of such enterprises should also be innovative. Based on documents on the financial and economic activities of the enterprise, the organizational and managerial characteristics were studied, the analysis of financial and economic activities was carried out, and the methodological provisions for evaluating crowdfunding systems were studied. As a result of the research, an important task was solved to propose theoretical and practical recommendations for improving the application of crowdfunding systems to entrepreneurial activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3008
Розташовується у зібраннях:бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sherstyuk_073+.pdfосновний текст753.48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.