Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3004
Назва: Категорійний менеджмент підприємства роздрібної торгівлі
Інші назви: Category management of a retail enterprise
Автори: Петрюк, Ольга Василівна
Теми: асортимент
assortment
категорійний менеджмент
category management
асортиментна політика
assortment policy
управління асортиментом
assortment management
фінансово-господарський стан
financial and economic situation
Дата публікації: лют-2025
Видавництво: Петрюк О. В. Категорійний менеджмент підприємства роздрібної торгівлі  Category management of a retail enterprise : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Управління бізнесом» / О. В. Петрюк ; наук. кер. А. В. Шимко. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2025. – 56 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні основи, методи та практичні аспекти категорійного менеджменту на підприємствах роздрібної торгівлі, його можливості щодо підвищення ефективності діяльності підприємства та задоволення потреб споживачів. На основі документів про фінансово-господарську діяльність підприємства, досліджено організаційно-управлінську характеристику, здійснено аналіз фінансово-господарської діяльності та надано оцінку асортиментної політики підприємства. Визначено необхідність змін та застосування нових підходів в діяльності підприємства. Надано рекомендації щодо впровадження категорійного менеджменту на підприємстві роздрібної торгівлі, що дозволить більш гнучко реагувати на зміни споживчого попиту та ефективніше керувати асортиментом: проводити регулярний аналіз і порівняння категорій між собою, визначати перспективні та не прибуткові, оптимізувати викладку товарів, удосконалити мерчандайзинг та стратегічне розташування певних категорій. Це сприятиме підтримці високого рівня продажів, ефективнішому використанню торговельних площ, підвищенню рівня обслуговування споживачів та зміцнить конкурентні позиції підприємства на ринку.The qualification work considers the theoretical foundations, methods and practical aspects of category management in retail enterprises, its possibilities for increasing the efficiency of the enterprise's activities and meeting consumer needs. Based on documents on the financial and economic activities of the enterprise, the organizational and managerial characteristics were studied, the financial and economic activities were analyzed and an assessment of the assortment policy of the enterprise was provided. The need for changes and the application of new approaches in the activities of the enterprise was determined. Recommendations are provided for the implementation of category management in a retail enterprise, which will allow for a more flexible response to changes in consumer demand and more effective management of the assortment: conduct regular analysis and comparison of categories with each other, determine promising and unprofitable ones, optimize the display of goods, improve merchandising and strategic placement of certain categories. This will help maintain a high level of sales, more efficient use of retail space, improve the level of customer service and strengthen the competitive position of the enterprise in the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3004
Розташовується у зібраннях:бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petryuk_073+.pdfосновний текст962.42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.