Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3004
Название: Категорійний менеджмент підприємства роздрібної торгівлі
Другие названия: Category management of a retail enterprise
Авторы: Петрюк, Ольга Василівна
Ключевые слова: асортимент
assortment
категорійний менеджмент
category management
асортиментна політика
assortment policy
управління асортиментом
assortment management
фінансово-господарський стан
financial and economic situation
Дата публикации: фев-2025
Издатель: Петрюк О. В. Категорійний менеджмент підприємства роздрібної торгівлі  Category management of a retail enterprise : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Управління бізнесом» / О. В. Петрюк ; наук. кер. А. В. Шимко. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2025. – 56 с.
Аннотация: У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні основи, методи та практичні аспекти категорійного менеджменту на підприємствах роздрібної торгівлі, його можливості щодо підвищення ефективності діяльності підприємства та задоволення потреб споживачів. На основі документів про фінансово-господарську діяльність підприємства, досліджено організаційно-управлінську характеристику, здійснено аналіз фінансово-господарської діяльності та надано оцінку асортиментної політики підприємства. Визначено необхідність змін та застосування нових підходів в діяльності підприємства. Надано рекомендації щодо впровадження категорійного менеджменту на підприємстві роздрібної торгівлі, що дозволить більш гнучко реагувати на зміни споживчого попиту та ефективніше керувати асортиментом: проводити регулярний аналіз і порівняння категорій між собою, визначати перспективні та не прибуткові, оптимізувати викладку товарів, удосконалити мерчандайзинг та стратегічне розташування певних категорій. Це сприятиме підтримці високого рівня продажів, ефективнішому використанню торговельних площ, підвищенню рівня обслуговування споживачів та зміцнить конкурентні позиції підприємства на ринку.The qualification work considers the theoretical foundations, methods and practical aspects of category management in retail enterprises, its possibilities for increasing the efficiency of the enterprise's activities and meeting consumer needs. Based on documents on the financial and economic activities of the enterprise, the organizational and managerial characteristics were studied, the financial and economic activities were analyzed and an assessment of the assortment policy of the enterprise was provided. The need for changes and the application of new approaches in the activities of the enterprise was determined. Recommendations are provided for the implementation of category management in a retail enterprise, which will allow for a more flexible response to changes in consumer demand and more effective management of the assortment: conduct regular analysis and comparison of categories with each other, determine promising and unprofitable ones, optimize the display of goods, improve merchandising and strategic placement of certain categories. This will help maintain a high level of sales, more efficient use of retail space, improve the level of customer service and strengthen the competitive position of the enterprise in the market.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/3004
Располагается в коллекциях:бакалавр

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Petryuk_073+.pdfосновний текст962.42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.