Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/299
Title: Методичні підходи до формування конкурентоспроможного товарного асортименту підприємства
Authors: Лошенюк, Ірина Романівна
Issue Date: 2006
Publisher: Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. - Чернівці, 2006. - Вип.IV. Економічні науки С. 232 - 237. - 475с.
Abstract: У статті розглядаються різні методики формування товарного асортименту, вказуютьсяїх недоліки та переваги. Подається авторька розробка формування товарного асортименту для торговельних підприємств та алгоритму аналізуефективної роботи відділу аналізу маркетингових комунікацій. The article dealswith a variety of methods of goods assortment formation, their advantagesand drawbacks. The author suggests the algorithm f formation of goodsrange for commerce firms and the algorithm of effective work analysis of marketing communications department
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/299
Appears in Collections:71.01.54.05 Маркетинг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.