Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/299
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna-
dc.date.accessioned2021-08-19T07:21:59Z-
dc.date.available2021-08-19T07:21:59Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.otherУДК 33 (477) (06)-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/299-
dc.description.abstractУ статті розглядаються різні методики формування товарного асортименту, вказуютьсяїх недоліки та переваги. Подається авторька розробка формування товарного асортименту для торговельних підприємств та алгоритму аналізуефективної роботи відділу аналізу маркетингових комунікацій. The article dealswith a variety of methods of goods assortment formation, their advantagesand drawbacks. The author suggests the algorithm f formation of goodsrange for commerce firms and the algorithm of effective work analysis of marketing communications departmentuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНауковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. - Чернівці, 2006. - Вип.IV. Економічні науки С. 232 - 237. - 475с.uk_UK
dc.titleМетодичні підходи до формування конкурентоспроможного товарного асортименту підприємстваuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:71.01.54.05 Маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.