Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/299
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛошенюк, Ірина Романівна-
dc.date.accessioned2021-08-19T07:21:59Z-
dc.date.available2021-08-19T07:21:59Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.otherУДК 33 (477) (06)-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/299-
dc.description.abstractУ статті розглядаються різні методики формування товарного асортименту, вказуютьсяїх недоліки та переваги. Подається авторька розробка формування товарного асортименту для торговельних підприємств та алгоритму аналізуефективної роботи відділу аналізу маркетингових комунікацій. The article dealswith a variety of methods of goods assortment formation, their advantagesand drawbacks. The author suggests the algorithm f formation of goodsrange for commerce firms and the algorithm of effective work analysis of marketing communications departmentuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНауковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. - Чернівці, 2006. - Вип.IV. Економічні науки С. 232 - 237. - 475с.uk_UK
dc.titleМетодичні підходи до формування конкурентоспроможного товарного асортименту підприємстваuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:71.01.54.05 Маркетинг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.