Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/299
Назва: Методичні підходи до формування конкурентоспроможного товарного асортименту підприємства
Автори: Лошенюк, Ірина Романівна
Дата публікації: 2006
Видавництво: Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. - Чернівці, 2006. - Вип.IV. Економічні науки С. 232 - 237. - 475с.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються різні методики формування товарного асортименту, вказуютьсяїх недоліки та переваги. Подається авторька розробка формування товарного асортименту для торговельних підприємств та алгоритму аналізуефективної роботи відділу аналізу маркетингових комунікацій. The article dealswith a variety of methods of goods assortment formation, their advantagesand drawbacks. The author suggests the algorithm f formation of goodsrange for commerce firms and the algorithm of effective work analysis of marketing communications department
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/299
Розташовується у зібраннях:71.01.54.05 Маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.