Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/299
Название: Методичні підходи до формування конкурентоспроможного товарного асортименту підприємства
Авторы: Лошенюк, Ірина Романівна
Дата публикации: 2006
Издатель: Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. - Чернівці, 2006. - Вип.IV. Економічні науки С. 232 - 237. - 475с.
Аннотация: У статті розглядаються різні методики формування товарного асортименту, вказуютьсяїх недоліки та переваги. Подається авторька розробка формування товарного асортименту для торговельних підприємств та алгоритму аналізуефективної роботи відділу аналізу маркетингових комунікацій. The article dealswith a variety of methods of goods assortment formation, their advantagesand drawbacks. The author suggests the algorithm f formation of goodsrange for commerce firms and the algorithm of effective work analysis of marketing communications department
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/299
Располагается в коллекциях:71.01.54.05 Маркетинг



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.