Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2991
Назва: Теоретичні підходи до використання маркетингових інноваційних технологій вітчизняними підприємствами роздрібної торгівлі
Автори: Бозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
Любківська, Галина Василівна
Теми: маркетингові технології
marketing technologies
конкурентні переваги
competitive advantages
сталий розвиток
sustainable development
Дата публікації: лис-2015
Видавництво: Бозуленко О. Я. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВІТЧИЗНЯНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ / О. Я. Бозуленко, Г. В. Любківська // Стан та перспективи розвитку обліково-аналітичного забезпечення управління підприємницькою діяльністю в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали Міжнар. наук. Інтернет-конф., 26–27 листопада 2015 р., м. Чернівці / ЧТЕІ КНТЕУ. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2015. – С. 46–48. – URL: http://chiURL:te.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/26-27.11.2015.pdf.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються сучасні виклики, з якими стикаються вітчизняні виробничо-торговельні підприємства в умовах стрімкої динаміки внутрішнього ринку, зростання конкуренції та зміни інформаційного середовища. Наголошується на важливості впровадження маркетингових інноваційних технологій як інструменту досягнення конкурентних переваг. Зазначається, що маркетинг трансформувався у філософію бізнесу, яка дозволяє краще задовольняти потреби споживачів. Увага приділяється різним трактуванням поняття «маркетингові технології», прикладам їх практичного застосування (BTL-акції, мобільний маркетинг, інтерактивні засоби тощо), а також важливості адаптації підприємств до нових ринкових умов для забезпечення їхнього сталого розвитку. The current challenges faced by domestic manufacturing and trade enterprises are considered in the context of the rapidly changing domestic market, increasing competition, and the evolving information environment. Emphasis is placed on the importance of implementing innovative marketing technologies as a tool for gaining competitive advantages. It is noted that marketing has transformed into a business philosophy that enables better satisfaction of consumer needs. Attention is given to various interpretations of the concept of "marketing technologies," examples of their practical application (BTL campaigns, mobile marketing, interactive tools, etc.), as well as the importance of enterprises adapting to new market conditions to ensure their sustainable development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2991
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bozulenko_teo.pdfосновний текст94.89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.