Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2991
Title: Теоретичні підходи до використання маркетингових інноваційних технологій вітчизняними підприємствами роздрібної торгівлі
Authors: Бозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
Любківська, Галина Василівна
Keywords: маркетингові технології
marketing technologies
конкурентні переваги
competitive advantages
сталий розвиток
sustainable development
Issue Date: Nov-2015
Publisher: Бозуленко О. Я. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВІТЧИЗНЯНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ / О. Я. Бозуленко, Г. В. Любківська // Стан та перспективи розвитку обліково-аналітичного забезпечення управління підприємницькою діяльністю в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали Міжнар. наук. Інтернет-конф., 26–27 листопада 2015 р., м. Чернівці / ЧТЕІ КНТЕУ. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2015. – С. 46–48. – URL: http://chiURL:te.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/26-27.11.2015.pdf.
Abstract: Розглядаються сучасні виклики, з якими стикаються вітчизняні виробничо-торговельні підприємства в умовах стрімкої динаміки внутрішнього ринку, зростання конкуренції та зміни інформаційного середовища. Наголошується на важливості впровадження маркетингових інноваційних технологій як інструменту досягнення конкурентних переваг. Зазначається, що маркетинг трансформувався у філософію бізнесу, яка дозволяє краще задовольняти потреби споживачів. Увага приділяється різним трактуванням поняття «маркетингові технології», прикладам їх практичного застосування (BTL-акції, мобільний маркетинг, інтерактивні засоби тощо), а також важливості адаптації підприємств до нових ринкових умов для забезпечення їхнього сталого розвитку. The current challenges faced by domestic manufacturing and trade enterprises are considered in the context of the rapidly changing domestic market, increasing competition, and the evolving information environment. Emphasis is placed on the importance of implementing innovative marketing technologies as a tool for gaining competitive advantages. It is noted that marketing has transformed into a business philosophy that enables better satisfaction of consumer needs. Attention is given to various interpretations of the concept of "marketing technologies," examples of their practical application (BTL campaigns, mobile marketing, interactive tools, etc.), as well as the importance of enterprises adapting to new market conditions to ensure their sustainable development.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2991
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bozulenko_teo.pdfосновний текст94.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.