Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2991
Название: Теоретичні підходи до використання маркетингових інноваційних технологій вітчизняними підприємствами роздрібної торгівлі
Авторы: Бозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
Любківська, Галина Василівна
Ключевые слова: маркетингові технології
marketing technologies
конкурентні переваги
competitive advantages
сталий розвиток
sustainable development
Дата публикации: ноя-2015
Издатель: Бозуленко О. Я. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВІТЧИЗНЯНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ / О. Я. Бозуленко, Г. В. Любківська // Стан та перспективи розвитку обліково-аналітичного забезпечення управління підприємницькою діяльністю в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали Міжнар. наук. Інтернет-конф., 26–27 листопада 2015 р., м. Чернівці / ЧТЕІ КНТЕУ. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2015. – С. 46–48. – URL: http://chiURL:te.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/26-27.11.2015.pdf.
Аннотация: Розглядаються сучасні виклики, з якими стикаються вітчизняні виробничо-торговельні підприємства в умовах стрімкої динаміки внутрішнього ринку, зростання конкуренції та зміни інформаційного середовища. Наголошується на важливості впровадження маркетингових інноваційних технологій як інструменту досягнення конкурентних переваг. Зазначається, що маркетинг трансформувався у філософію бізнесу, яка дозволяє краще задовольняти потреби споживачів. Увага приділяється різним трактуванням поняття «маркетингові технології», прикладам їх практичного застосування (BTL-акції, мобільний маркетинг, інтерактивні засоби тощо), а також важливості адаптації підприємств до нових ринкових умов для забезпечення їхнього сталого розвитку. The current challenges faced by domestic manufacturing and trade enterprises are considered in the context of the rapidly changing domestic market, increasing competition, and the evolving information environment. Emphasis is placed on the importance of implementing innovative marketing technologies as a tool for gaining competitive advantages. It is noted that marketing has transformed into a business philosophy that enables better satisfaction of consumer needs. Attention is given to various interpretations of the concept of "marketing technologies," examples of their practical application (BTL campaigns, mobile marketing, interactive tools, etc.), as well as the importance of enterprises adapting to new market conditions to ensure their sustainable development.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2991
Располагается в коллекциях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bozulenko_teo.pdfосновний текст94.89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.