Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2986
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha-
dc.contributor.authorХитрова, Ольга Аліківна / Khytrova, Olha-
dc.contributor.authorБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena-
dc.contributor.authorЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna-
dc.contributor.authorЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii-
dc.contributor.authorНезвещук-Когут, Тетяна Семенівна / Nezveshchuk-Kohut, Tetiana-
dc.contributor.authorКруглянко, Андрій Вікторович / Kruhlyanko, Andriy-
dc.contributor.authorУрсакій, Юлія Анатоліївна / Ursakii, Yuliia-
dc.contributor.authorКоролюк, Юрій Григорович / Koroliuk, Yurii-
dc.contributor.authorПенюк, Валерія Олександрівна / Peniuk, Valeriia-
dc.date.accessioned2025-04-01T08:27:44Z-
dc.date.available2025-04-01T08:27:44Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.otherУДК 339.138-052 (075)-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2986-
dc.description.abstractМонографія присвячена дослідженню технологій управління брендмаркетингом та створенню програм лояльності споживачів у сфері обслуговування. Розглянуто сучасні підходи до формування споживчої лояльності, зокрема використання персоналізованих стратегій, smart-технологій, автоматизації бізнеспроцесів та інноваційних маркетингових інструментів. Особливу увагу приділено впливу цифровізації та кризових явищ, таких як військова агресія, на діяльність підприємств. Наукова новизна полягає в інтеграції сучасних маркетингових рішень і адаптації зарубіжного досвіду до українських реалій. Практична значущість роботи визначається можливістю впровадження запропонованих рекомендацій для підвищення ефективності програм лояльності та конкурентоспроможності підприємств сфери обслуговування. Це особливо актуально для підприємств, які прагнуть адаптуватися до викликів цифрової економіки та кризових умов, забезпечуючи при цьому стабільний розвиток і стійкість на ринку. Монографія буде корисною для науковців, маркетологів, управлінців, фахівців сфери обслуговування, студентів, які досліджують розвиток інноваційних стратегій лояльності, інтеграцію сучасних технологій та створення конкурентних переваг бізнесу.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ ПІДПРИЄМСТВАМИ СФЕРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ : колективна монографія / О. Г. Вдовічена, О. А. Хитрова, О. Я. Бозуленко, І. Р. Лошенюк, Ю. Б. Чаплінський, Т. С. Незвещук-Когут, А. В. Круглянко, Ю. А. Урсакій, Ю. Г. Королюк, В. О. Пенюк ; за ред. А. А. Вдовічена. – Чернівці : Технодрук, 2025. – 300 с.uk_UK
dc.subjectбренд-маркетингuk_UK
dc.subjectстратегії лояльностіuk_UK
dc.subjectспоживча лояльністьuk_UK
dc.subjectсфера обслуговуванняuk_UK
dc.subjectспоживачіuk_UK
dc.subjectлогістикаuk_UK
dc.subjectрітейлuk_UK
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UK
dc.subjectменеджмент кібербезпекиuk_UK
dc.subjectsmart-технологіїuk_UK
dc.titleФормування системи лояльності споживачів підприємствами сфери обслуговуванняuk_UK
dc.typeBookuk_UK
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vdovichena_formation of a consumer loyalty system.pdfОсновний текст3.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.