Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2986
Название: Формування системи лояльності споживачів підприємствами сфери обслуговування
Авторы: Вдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha
Хитрова, Ольга Аліківна / Khytrova, Olha
Бозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
Лошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna
Чаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii
Незвещук-Когут, Тетяна Семенівна / Nezveshchuk-Kohut, Tetiana
Круглянко, Андрій Вікторович / Kruhlyanko, Andriy
Урсакій, Юлія Анатоліївна / Ursakii, Yuliia
Королюк, Юрій Григорович / Koroliuk, Yurii
Пенюк, Валерія Олександрівна / Peniuk, Valeriia
Ключевые слова: бренд-маркетинг
стратегії лояльності
споживча лояльність
сфера обслуговування
споживачі
логістика
рітейл
маркетингові комунікації
менеджмент кібербезпеки
smart-технології
Дата публикации: 2025
Издатель: ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ ПІДПРИЄМСТВАМИ СФЕРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ : колективна монографія / О. Г. Вдовічена, О. А. Хитрова, О. Я. Бозуленко, І. Р. Лошенюк, Ю. Б. Чаплінський, Т. С. Незвещук-Когут, А. В. Круглянко, Ю. А. Урсакій, Ю. Г. Королюк, В. О. Пенюк ; за ред. А. А. Вдовічена. – Чернівці : Технодрук, 2025. – 300 с.
Аннотация: Монографія присвячена дослідженню технологій управління брендмаркетингом та створенню програм лояльності споживачів у сфері обслуговування. Розглянуто сучасні підходи до формування споживчої лояльності, зокрема використання персоналізованих стратегій, smart-технологій, автоматизації бізнеспроцесів та інноваційних маркетингових інструментів. Особливу увагу приділено впливу цифровізації та кризових явищ, таких як військова агресія, на діяльність підприємств. Наукова новизна полягає в інтеграції сучасних маркетингових рішень і адаптації зарубіжного досвіду до українських реалій. Практична значущість роботи визначається можливістю впровадження запропонованих рекомендацій для підвищення ефективності програм лояльності та конкурентоспроможності підприємств сфери обслуговування. Це особливо актуально для підприємств, які прагнуть адаптуватися до викликів цифрової економіки та кризових умов, забезпечуючи при цьому стабільний розвиток і стійкість на ринку. Монографія буде корисною для науковців, маркетологів, управлінців, фахівців сфери обслуговування, студентів, які досліджують розвиток інноваційних стратегій лояльності, інтеграцію сучасних технологій та створення конкурентних переваг бізнесу.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2986
Располагается в коллекциях:Монографії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vdovichena_formation of a consumer loyalty system.pdfОсновний текст3.76 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.