Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2982
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena-
dc.contributor.authorБозуленко, Олександр Юрійович-
dc.date.accessioned2025-03-30T13:34:30Z-
dc.date.available2025-03-30T13:34:30Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.otherУДК 339.138-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2982-
dc.description.abstractУ тезах розглядається роль зовнішньоекономічних зв’язків, зокрема прикордонної торгівлі, як важливого чинника економічного розвитку регіонів. Аналізується вплив транскордонної співпраці на конкурентоспроможність підприємств, формування їхнього іміджу та застосування маркетингових стратегій, включаючи рекламу. Підкреслюється значення іміджевої реклами для торговельних підприємств у прикордонних регіонах та її вплив на сприйняття країни загалом. Окремо розглядаються принципи формування внутрішньої реклами та її роль у зміцненні ринкових позицій підприємств. The theses examine the role of foreign economic relations, particularly cross-border trade, as a key factor in regional economic development. The impact of transborder cooperation on business competitiveness, corporate image formation, and the application of marketing strategies, including advertising, is analyzed. The significance of image advertising for retail enterprises in border regions and its influence on the perception of the country as a whole is emphasized. The principles of internal advertising formation and its role in strengthening the market position of enterprises are also discussed.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherБозуленко О. Я. РОЛЬ РЕКЛАМИ У ФОРМУВАННІ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА / О. Я. Бозуленко, О. Ю. Бозуленко // Розвиток прикордонних регіонів у системі транскордонного співробітництва : матеріали Міжнар. наук.-прак. конф, 27-28 квітня 2017 р., м. Чернівці, – Чернівці : Місто, 2017 – С. 152-154.uk_UK
dc.subjectприкордонна торгівляuk_UK
dc.subjectcross-border tradeuk_UK
dc.subjectіміджева рекламаuk_UK
dc.subjectimage advertisinguk_UK
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UK
dc.subjectmarketing strategyuk_UK
dc.titleРоль реклами у формуванні іміджу підприємстваuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bozulenko_rol.pdfосновний текст292.59 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.