Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2982
Назва: Роль реклами у формуванні іміджу підприємства
Автори: Бозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
Бозуленко, Олександр Юрійович
Теми: прикордонна торгівля
cross-border trade
іміджева реклама
image advertising
маркетингова стратегія
marketing strategy
Дата публікації: кві-2017
Видавництво: Бозуленко О. Я. РОЛЬ РЕКЛАМИ У ФОРМУВАННІ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА / О. Я. Бозуленко, О. Ю. Бозуленко // Розвиток прикордонних регіонів у системі транскордонного співробітництва : матеріали Міжнар. наук.-прак. конф, 27-28 квітня 2017 р., м. Чернівці, – Чернівці : Місто, 2017 – С. 152-154.
Короткий огляд (реферат): У тезах розглядається роль зовнішньоекономічних зв’язків, зокрема прикордонної торгівлі, як важливого чинника економічного розвитку регіонів. Аналізується вплив транскордонної співпраці на конкурентоспроможність підприємств, формування їхнього іміджу та застосування маркетингових стратегій, включаючи рекламу. Підкреслюється значення іміджевої реклами для торговельних підприємств у прикордонних регіонах та її вплив на сприйняття країни загалом. Окремо розглядаються принципи формування внутрішньої реклами та її роль у зміцненні ринкових позицій підприємств. The theses examine the role of foreign economic relations, particularly cross-border trade, as a key factor in regional economic development. The impact of transborder cooperation on business competitiveness, corporate image formation, and the application of marketing strategies, including advertising, is analyzed. The significance of image advertising for retail enterprises in border regions and its influence on the perception of the country as a whole is emphasized. The principles of internal advertising formation and its role in strengthening the market position of enterprises are also discussed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2982
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bozulenko_rol.pdfосновний текст292.59 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.