Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2980
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena-
dc.contributor.authorБозуленко, Олександр Юрійович-
dc.date.accessioned2025-03-27T19:32:49Z-
dc.date.available2025-03-27T19:32:49Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.otherУДК 338.48:339.138-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2980-
dc.description.abstractСучасний ринок туризму характеризується високим рівнем конкуренції, що вимагає ефективної реалізації туристичної політики як на рівні держави, так і окремих підприємств. Успішність туристичних компаній залежить від глибокого аналізу ринку, розробки стратегії маркетингу та управління туристичними потоками. Особлива увага приділяється регіональному маркетингу, який спрямований на розвиток туристичної привабливості територій, залучення інвестицій та формування стійкого економічного розвитку. Застосування маркетингових концепцій дозволяє підвищити конкурентоспроможність туристичних підприємств та регіонів, забезпечуючи їх довгострокове зростання. The modern tourism market is characterized by a high level of competition, requiring the effective implementation of tourism policies at both the national and enterprise levels. The success of tourism companies depends on in-depth market analysis, the development of marketing strategies, and the management of tourist flows. Special attention is given to regional marketing, which aims to enhance the attractiveness of destinations, attract investments, and foster sustainable economic development. Applying marketing concepts helps improve the competitiveness of tourism enterprises and regions, ensuring their long-term growth.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherБозуленко О. Я. ЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ У РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ РЕГІОНУ / О. Я. Бозуленко, О. Ю. Бозуленко // Сучасний стан та перспективи розвитку туризму : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Чернівці, 2–4 трав. 2018 р., м. Чернівці / ЧТЕІ КНТУ. – Чернівці : Технодрук, 2018 – С. 211–213.uk_UK
dc.subjectтуристичний маркетингuk_UK
dc.subjecttourism marketingen
dc.subjectтуристична політикаuk_UK
dc.subjecttourism policyen
dc.subjectрегіональний маркетингuk_UK
dc.subjectregional marketingen
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UK
dc.subjectcompetitivenessen
dc.titleЗастосування концепції маркетингу у розвитку туристичної індустрії регіонуuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bozulenko_zas.pdfосновний текст390.44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.