Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2979
Title: Сутність стратегічної діагностики підприємств у прикордонних регіонах в умовах маркетингу
Authors: Бозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
Бозуленко, Олександр Юрійович
Keywords: стратегічна діагностика
strategic diagnostics
прикордонний регіон
border region
економічна стійкість
economic stability
управлінські рішення
managerial decisions
Issue Date: Apr-2019
Publisher: Бозуленко О. Я. СУТНІСТЬ СТРАТЕГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ПІДПРИЄМСТВ У ПРИКОРДОННИХ РЕГІОНАХ В УМОВАХ МАРКЕТИНГУ / О. Я. Бозуленко, О. Ю. Бозуленко // Фінансове забезпечення розвитку малого та середнього бізнесу у прикордонних регіонах : матеріали Міжнар. інтернет-конф., 14 трав. 2019 р., м. Чернівці / ЧТЕІ КНТЕУ. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ. – С. 119–122.
Abstract: Сучасні інтеграційні процеси супроводжуються якісними змінами в національних економіках, що зумовлено застосуванням нанотехнологій, інформаційних систем та стратегічного управління. Особливу роль відіграють регіони, зокрема прикордонні, які формують специфічне економічне середовище та вимагають адаптації управлінських підходів. З огляду на це стратегічна діагностика стає ключовим інструментом оцінки та коригування діяльності підприємств, що функціонують у прикордонних регіонах. Вона дозволяє аналізувати як внутрішні, так і зовнішні чинники, вплив яких визначає економічну стійкість та конкурентоспроможність підприємств. Здійснення стратегічної діагностики сприяє ефективному ухваленню управлінських рішень, що підвищує адаптивність підприємств до динамічних умов глобального економічного середовища. Modern integration processes are accompanied by qualitative changes in national economies, driven by the application of nanotechnologies, information systems, and strategic management. Regions, particularly border regions, play a crucial role in shaping specific economic environments and require adaptive management approaches. In this regard, strategic diagnostics becomes a key tool for assessing and adjusting the activities of enterprises operating in border regions. It enables the analysis of both internal and external factors, whose influence determines the economic stability and competitiveness of enterprises. The implementation of strategic diagnostics facilitates effective managerial decision-making, enhancing the adaptability of enterprises to the dynamic conditions of the global economic environment.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2979
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bozulenko_sut.pdfосновний текст162.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.