Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2948
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШкабара, Тетяна Леонідівна-
dc.contributor.authorБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena-
dc.date.accessioned2025-03-23T19:33:42Z-
dc.date.available2025-03-23T19:33:42Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifier.otherУДК 339.138-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2948-
dc.description.abstractРозглянуто процес формування властивостей товарів відповідно до соціальних підходів і оновлених технічних параметрів, що є важливим як для товарознавства, так і для торговельної практики. Підкреслено роль державного регулювання у забезпеченні безпечності та якості продукції, а також зміну споживчих вимог, що зумовлює необхідність нових підходів до класифікації та оцінки товарів. Запропоновано концепцію урівноваження соціального призначення товару та його функціональності за критеріями доцільності та корисності. Окреслено зв’язок між політикою споживання та розвитком культури споживання, що впливає на формування нових рівнів споживчих властивостей товарів. The process of forming product properties in accordance with social approaches and updated technical parameters is considered, which is important for both commodity science and trade practice. The role of state regulation in ensuring product safety and quality, as well as changing consumer demands, is emphasized, necessitating new approaches to product classification and evaluation. The concept of balancing the social purpose of a product and its functionality based on the criteria of appropriateness and utility is proposed. The connection between consumption policy and the development of consumer culture is outlined, influencing the formation of new levels of consumer product properties.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherШкабара Т. Л. НОВІ ТОВАРОЗНАВЧІ ПІДХОДИ ДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТОВАРІВ / Т. Л. Шкабара, О. Я. Бозуленко // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доп. ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 29 листоп. – 1 груд. 2018 р., м. Хмельницький – м. К. Подільський / ХНУ. – Хмельницький : ХНУ, 2018. – С. 166–167. – URL: https://mr.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/35/tezy_2018.pdf.uk_UK
dc.subjectвластивості товарівuk_UK
dc.subjectproduct propertiesen
dc.subjectспоживчі вимогиuk_UK
dc.subjectconsumer demandsen
dc.subjectдержавне регулюванняuk_UK
dc.subjectstate regulationen
dc.subjectкультура споживанняuk_UK
dc.subjectconsumer cultureen
dc.titleНові товарознавчі підходи до вдосконалення споживчих властивостей товарівuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:71.01.55 Товарознавство (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bozulenko_no.pdfосновний текст321.51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.