Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2948
Title: Нові товарознавчі підходи до вдосконалення споживчих властивостей товарів
Authors: Шкабара, Тетяна Леонідівна
Бозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
Keywords: властивості товарів
product properties
споживчі вимоги
consumer demands
державне регулювання
state regulation
культура споживання
consumer culture
Issue Date: Dec-2018
Publisher: Шкабара Т. Л. НОВІ ТОВАРОЗНАВЧІ ПІДХОДИ ДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СПОЖИВЧИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТОВАРІВ / Т. Л. Шкабара, О. Я. Бозуленко // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доп. ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 29 листоп. – 1 груд. 2018 р., м. Хмельницький – м. К. Подільський / ХНУ. – Хмельницький : ХНУ, 2018. – С. 166–167. – URL: https://mr.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/35/tezy_2018.pdf.
Abstract: Розглянуто процес формування властивостей товарів відповідно до соціальних підходів і оновлених технічних параметрів, що є важливим як для товарознавства, так і для торговельної практики. Підкреслено роль державного регулювання у забезпеченні безпечності та якості продукції, а також зміну споживчих вимог, що зумовлює необхідність нових підходів до класифікації та оцінки товарів. Запропоновано концепцію урівноваження соціального призначення товару та його функціональності за критеріями доцільності та корисності. Окреслено зв’язок між політикою споживання та розвитком культури споживання, що впливає на формування нових рівнів споживчих властивостей товарів. The process of forming product properties in accordance with social approaches and updated technical parameters is considered, which is important for both commodity science and trade practice. The role of state regulation in ensuring product safety and quality, as well as changing consumer demands, is emphasized, necessitating new approaches to product classification and evaluation. The concept of balancing the social purpose of a product and its functionality based on the criteria of appropriateness and utility is proposed. The connection between consumption policy and the development of consumer culture is outlined, influencing the formation of new levels of consumer product properties.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2948
Appears in Collections:71.01.55 Товарознавство (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bozulenko_no.pdfосновний текст321.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.