Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2943
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальчук, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena-
dc.date.accessioned2025-03-18T20:46:30Z-
dc.date.available2025-03-18T20:46:30Z-
dc.date.issued2020-11-
dc.identifier.otherУДК 658.821:658.87-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2943-
dc.description.abstractВизначено, що розвиток конкуренції на регіональному ринку торгівлі сприяє зростанню вимог до його учасників, потребує постійного вдосконалення фінансового менеджменту, виробництва, маркетингових процесів підприємств. Доведено, що стратегія управління регіональними підприємствами торгівлі відіграє важливу роль у формуванні конкурентних переваг на основі потенціалу підприємств торгівлі. It is determined that the development of competition in the regional market of trade contributes to the growth of requirements for its participants, requires continuous improvement of financial management, production, marketing processes of enterprises. It is proved that the strategy of management of regional trade enterprises plays an important role in the formation of competitive advantages based on the potential of trade enterprises.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКовальчук С. В. ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ РЕГІОНУ / С. В. Ковальчук, О. Ю. Бозуленко // Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 11–12 листоп. 2020 р., м. Чернівці (Україна) – м. Сучава (Румунія) / ЧТЕІ КНТУ. – Чернівці : Технодрук, 2020. – С. 48–50. – URL: http://chtei knteu.cv.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_11_11_2020.pdf.uk_UK
dc.subjectконкурентоспроможність підприємств торгівліuk_UK
dc.subjectcompetitiveness of trade enterprisesen
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UK
dc.subjectcompetitive advantagesen
dc.subjectрегіональний ринокuk_UK
dc.subjectregional marketen
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UK
dc.subjectmarketing strategyen
dc.titleФормування конкурентних переваг підприємств торгівлі регіонуuk_UK
dc.title.alternativeFormation of Competitive Advantages of Trading Enterprisesen
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:71.01.75 Економіка, організація, управління, планування та прогнозування (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bozulenko_fo.pdfосновний текст256.76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.