Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2942
Назва: Інноваційна складова при стратегічному формуванні конкурентних переваг
Автори: Бозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
Бозуленко, Олександр Юрійович
Теми: стратегічний маркетинг
strategic marketing
інновації
innovation
конкурентні переваги
competitive advantages
технології
technologies
Дата публікації: лис-2019
Видавництво: Бозуленко О. Я. ІННОВАЦІЙНА СКЛАДОВА ПРИ СТРАТЕГІЧНОМУ ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ / О. Я. Бозуленко, О. Ю. Бозуленко // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доп. XІV міжнар. наук.-практ. конф., 28–30 листоп. 2019 р., м. Хмельницький / ХНУ. – Хмельницький : ХНУ, 2019. – С. 26–28.
Бібліографічний опис: https://mr.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/35/tezy_2019.pdf
Короткий огляд (реферат): Тези присвячені ролі стратегічного маркетингу та інновацій у формуванні конкурентних переваг торговельних підприємств. Розглядаються сучасні технології, зокрема RFID, «розумні» полиці, автоматизація касових процесів та енергоощадні рішення, як ключові фактори підвищення ефективності та ринкової стійкості бізнесу. The theses focus on the role of strategic marketing and innovation in shaping the competitive advantages of retail enterprises. Modern technologies such as RFID, smart shelves, checkout automation, and energy-saving solutions are highlighted as key factors in enhancing business efficiency and market resilience.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2942
Розташовується у зібраннях:71.01.75 Економіка, організація, управління, планування та прогнозування (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bozulenko_ino+.pdfосновний текст4.17 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.