Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2942
Title: Інноваційна складова при стратегічному формуванні конкурентних переваг
Authors: Бозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
Бозуленко, Олександр Юрійович
Keywords: стратегічний маркетинг
strategic marketing
інновації
innovation
конкурентні переваги
competitive advantages
технології
technologies
Issue Date: Nov-2019
Publisher: Бозуленко О. Я. ІННОВАЦІЙНА СКЛАДОВА ПРИ СТРАТЕГІЧНОМУ ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ / О. Я. Бозуленко, О. Ю. Бозуленко // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доп. XІV міжнар. наук.-практ. конф., 28–30 листоп. 2019 р., м. Хмельницький / ХНУ. – Хмельницький : ХНУ, 2019. – С. 26–28.
Citation: https://mr.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/35/tezy_2019.pdf
Abstract: Тези присвячені ролі стратегічного маркетингу та інновацій у формуванні конкурентних переваг торговельних підприємств. Розглядаються сучасні технології, зокрема RFID, «розумні» полиці, автоматизація касових процесів та енергоощадні рішення, як ключові фактори підвищення ефективності та ринкової стійкості бізнесу. The theses focus on the role of strategic marketing and innovation in shaping the competitive advantages of retail enterprises. Modern technologies such as RFID, smart shelves, checkout automation, and energy-saving solutions are highlighted as key factors in enhancing business efficiency and market resilience.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2942
Appears in Collections:71.01.75 Економіка, організація, управління, планування та прогнозування (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bozulenko_ino+.pdfосновний текст4.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.