Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2942
Название: Інноваційна складова при стратегічному формуванні конкурентних переваг
Авторы: Бозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
Бозуленко, Олександр Юрійович
Ключевые слова: стратегічний маркетинг
strategic marketing
інновації
innovation
конкурентні переваги
competitive advantages
технології
technologies
Дата публикации: ноя-2019
Издатель: Бозуленко О. Я. ІННОВАЦІЙНА СКЛАДОВА ПРИ СТРАТЕГІЧНОМУ ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ / О. Я. Бозуленко, О. Ю. Бозуленко // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доп. XІV міжнар. наук.-практ. конф., 28–30 листоп. 2019 р., м. Хмельницький / ХНУ. – Хмельницький : ХНУ, 2019. – С. 26–28.
Библиографическое описание: https://mr.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/35/tezy_2019.pdf
Аннотация: Тези присвячені ролі стратегічного маркетингу та інновацій у формуванні конкурентних переваг торговельних підприємств. Розглядаються сучасні технології, зокрема RFID, «розумні» полиці, автоматизація касових процесів та енергоощадні рішення, як ключові фактори підвищення ефективності та ринкової стійкості бізнесу. The theses focus on the role of strategic marketing and innovation in shaping the competitive advantages of retail enterprises. Modern technologies such as RFID, smart shelves, checkout automation, and energy-saving solutions are highlighted as key factors in enhancing business efficiency and market resilience.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2942
Располагается в коллекциях:71.01.75 Економіка, організація, управління, планування та прогнозування (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bozulenko_ino+.pdfосновний текст4.17 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.