Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2935
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПятніцька, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2025-03-16T16:53:02Z-
dc.date.available2025-03-16T16:53:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2935-
dc.description.abstractПоняття креативного менеджменту постійно змінюється, саме через великий творчий простір, цей фактор креативу не зміниться ніколи. В цьому питання кількість думок значно перевищує кількість людей, хтось вважає, що креатив це просто нестандартний підхід, а для когось це кардинально інакший підхід до вирішення вже звичних питань, але всі завжди сходяться в одній думці. У кваліфікаційній роботі студентка виклала основні теоретичні положення відносно сутності та поняття креативного менеджменту; узагальнила теоретичні основи формування креативного менеджменту на підприємстві; провела технікоекономічну характеристику «GOOGLE LLC»; здійснила аналіз фінансовогосподарської діяльності підприємства; діагностувала креативний менеджмент на підприємстві; представила активізацію формування креативного менеджменту на «Google LLC»; розробила пропозицій щодо удосконалення методів формування креативного менеджменту на підприємстві.The concept of creative management is constantly changing, precisely because of the large creative space, this factor of creativity will never change. On this issue, the number of opinions significantly exceeds the number of people, someone believes that creativity is simply a non-standard approach, and for someone it is a radically different approach to solving already familiar issues, but everyone always agrees on one opinion. In the qualification work, the student outlined the main theoretical provisions regarding the essence and concept of creative management; summarized the theoretical foundations of the formation of creative management at the enterprise; conducted a technical and economic characteristic of "GOOGLE LLC"; analyzed the financial and economic activities of the enterprise; diagnosed creative management at the enterprise; presented the activation of the formation of creative management at "Google LLC"; developed proposals for improving the methods of forming creative management at the enterprise.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПятніцька І. В. Креативний менеджмент як інструмент успішності міжнародної компанії = Creative management as a tool for the success of an international company : кваліфікаційна робота ; спец. 051 «Менеджмент»» ОП «Міжнародна логістика та управління ланцюгами постачання» / І. В. Пятніцька ; наук. кер. О. А. Хитрова. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 62 с.uk_UK
dc.subjectкреативuk_UK
dc.subjectcreativeuk_UK
dc.subjectкерівництвоuk_UK
dc.subjectleadershipuk_UK
dc.subjectтрудовий колективuk_UK
dc.subjectlabor teamuk_UK
dc.subjectсистемаuk_UK
dc.subjectsystemuk_UK
dc.subjectметодиuk_UK
dc.subjectmethodsuk_UK
dc.titleКреативний менеджмент як інструмент успішності міжнародної компаніїuk_UK
dc.title.alternativeCreative management as a tool for the success of an international companyuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pyatnitskaya_051+.pdfосновний текст797.55 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.