Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2932
Title: Стратегічне управління підприємством в умовах адаптації
Other Titles: Strategic management of an enterprise in conditions of adaptation
Authors: Тодорюк, Валентина Георгіївна
Keywords: стратегічне управління
strategic management
стратегія
strategy
прогнозування
prognostication
стратегічний аналіз
strategic analysis
потенціал підприємства
potential of the enterprise
Issue Date: 2024
Publisher: Тодорюк В. Г. Стратегічне управління підприємством в умовах адаптації = Strategic management of an enterprise in conditions of adaptation : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент»» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / В. Г. Тодорюк ; наук. кер. Н. В. Шупрудько. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 86 с.
Abstract: Багатоаспектність розвитку підприємства вимагає системного підходу до визначення його сутності та формування стратегії. Так, під розвитком підприємства слід розуміти кількісно-якісні зміни, що призводять до підвищення його стратегічного потенціалу шляхом розв’язання суперечностей між внутрішнім і зовнішнім середовищем. Стратегічне управління базується на вивченні відносин, які можна охарактеризувати за допомогою системи «середовище -організація». Більшість серед існуючих сьогодні концепцій управління р озглядає організацію як відкриту систему, котра постійно взаємодіє з окремими елементами зовнішнього сере¬довища: іншими організаціями, банками, організаціями, що на¬лежать до соціально-політичних та економічних інституцій дер¬жави, місцевих органів тощо і дає змогу організаціям підтри¬мувати більш-менш стійке становище, виживати в умовах, що постійно змінюються. Розробляючи стратегію та оперативні програми діяльності на ринку підприємство постійно спіткається з фактором невизначеності. Слід враховувати і той факт, що не існує єдиної стратегії для всіх компаній, так само як не існує єдиного універсального стратегічного управління. У роботі визначено актуальність розробки теорії та методології для впровадження стратегічного управління в практику діяльності підприємств, що опинилися в складних умовах. Шляхи стратегічного розвитку підприємства в системі стратегічного управління, що запропоновані в роботі прийняті до уваги керівництвом підприємства. The richness of the development of the enterprise requires a systematic approach to the importance of its essence and the formation of a strategy. Thus, with the development of the enterprise, it is necessary to consider a number of changes that will lead to an increase in its strategic potential by unraveling the supernatural between the internal and the external middle Strategic management is based on a variety of components, which can be characterized as a “middle-organization” system. Most of the current management concepts view the organization as a system that constantly interacts with the surrounding elements of the environment: other organizations, banks, values that lie before the socio-political and economic institutions of the state, local bodies, etc. I can help organizations promote greater stability and live in minds that are constantly changing. When developing strategy and operational programs for market activities, businesses are constantly struggling with the factor of insignificance. Keep in mind the fact that there is no single strategy for all companies, just as there is no single universal strategic management. The work identified the relevance of developing theory and methodology for the introduction of strategic management into the practice of activities of enterprises that have been formed in the minds of the minds. The paths of strategic development of enterprise in the system of strategic management, which are established in the work, are accepted with respect by the professional enterprise.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2932
Appears in Collections:магістр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Todoryuk_073.pdfосновний текст404.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.