Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2930
Назва: Теоретичні підходи до формування маркетингових стратегій у сфері послуг роздрібної торгівлі регіону
Автори: Бозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena
Теми: регіональний маркетинг
regional marketing
конкурентна стратегія
competitive strategy
маркетингова стратегія
marketing strategy
конкурентоспроможність
competitiveness
Дата публікації: лис-2020
Видавництво: Бозуленко О. Я. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ У СФЕРІ ПОСЛУГ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ РЕГІОНУ / О. Я. Бозуленко // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доп. XV міжнар. наук.-практ. конф., 26–28 листоп. 2019 р., м. Хмельницький / ХНУ. – Хмельницький : ХНУ, 2020. – С. 9–11. – URL: http://lib.khnu.km.ua/konfer_HNU/2020/mark_teh.pdf.
Короткий огляд (реферат): Досліджено роль регіонального маркетингу як механізму активізації виробничо-господарської діяльності та інструменту державної регіональної політики. Визначено значення маркетингових стратегій для підвищення конкурентоспроможності підприємств, зокрема у прикордонних регіонах, шляхом формування стійких конкурентних переваг. Розглянуто концепцію конкурентних стратегій на основі підходів М. Портера, І. Ансоффа та А. Чандлера. Обґрунтовано необхідність поєднання конкурентної та маркетингової стратегії для розвитку підприємств роздрібної торгівлі регіону, що сприятиме ефективному використанню його соціально-економічного потенціалу. The role of regional marketing as a mechanism for stimulating production and economic activity and as an instrument of state regional policy has been explored. The importance of marketing strategies in enhancing the competitiveness of enterprises, particularly in border regions, through the formation of sustainable competitive advantages has been identified. The concept of competitive strategies based on the approaches of M. Porter, I. Ansoff, and A. Chandler has been examined. The necessity of integrating competitive and marketing strategies for the development of regional retail enterprises has been substantiated, which will contribute to the effective utilization of the region’s socio-economic potential.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2930
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bozulenko_ma.pdfосновний текст573.73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.