Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2928
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena-
dc.date.accessioned2025-03-13T19:41:01Z-
dc.date.available2025-03-13T19:41:01Z-
dc.date.issued2024-05-
dc.identifier.other339.138-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2928-
dc.description.abstractУ тезах розглянуто основні аспекти соціального підприємництва, корпоративної соціальної відповідальності та маркетингу соціальної відповідальності. Окрему увагу приділено євроінтеграційним процесам і їхньому впливу на розвиток стійких бізнес-моделей. Проаналізовано взаємозв’язок між соціальною відповідальністю та стійким розвитком, визначено ключові виклики та перспективи у цій сфері. The theses examine the key aspects of social entrepreneurship, corporate social responsibility, and socially responsible marketing. Particular attention is given to European integration processes and their impact on the development of sustainable business models. The interconnection between social responsibility and sustainable development is analyzed, highlighting key challenges and prospects in this field.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherБозуленко О. Я. МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ВІЙНИ НА ШЛЯХУ ДО ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ / О. Я. Бозуленко // Фінансово-економічні, соціальні та правові аспекти розвитку регіонів: загрози та виклики : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. 24 трав. 2024 р., м. Чернівці / ЧТЕІ ДТЕУ. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – С. 237–242. – URL: http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_24_05_2024.pdf.uk_UK
dc.subjectсоціальне підприємництвоuk_UK
dc.subjectsocial entrepreneurshipen
dc.subjectмаркетинг соціальної відповідальностіuk_UK
dc.subjectsocial responsibility marketingen
dc.subjectсталий розвитокuk_UK
dc.subjectsustainable developmenten
dc.subjectєвропейська інтеграціяuk_UK
dc.subjecteuropean integrationen
dc.titleМаркетинговий підхід до сприяння розвитку соціальної відповідальності бізнесу в умовах війни на шляху до євроінтеграціїuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bozulenko_market.pdfосновний текст7.15 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.