Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2922
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛиськів, Андрій Анатолійович-
dc.date.accessioned2025-03-13T12:13:42Z-
dc.date.available2025-03-13T12:13:42Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2922-
dc.description.abstractАктуальність дослідження визначається сучасними умовами ринку послуг, де ефективне управління маркетинговою діяльністю стає ключовим фактором успішного функціонування підприємств. У кваліфікаційній роботі досліджено особливості управління маркетингом у сфері послуг на прикладі ТОВ «Абрил Фарм». У роботі проаналізовано теоретичні засади маркетингової діяльності у сфері послуг, оцінено конкурентне середовище та проведено SWOT-аналіз підприємства. Автор дослідження розглянув основні інструменти маркетингової діяльності, зокрема цифрові технології, та запропонував напрямки вдосконалення маркетингової стратегії. Особливу увагу приділено впровадженню інноваційних рішень, таких як CRM-системи, мобільні додатки, та розвитку онлайн-продажів. Результати дослідження мають теоретичну та практичну цінність, що підтверджується конкретними рекомендаціями для підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Абрил Фарм» на фармацевтичному ринку.The relevance of the study is determined by the modern conditions of the service market, where effective management of marketing activities becomes a key factor in the successful functioning of enterprises. The qualification work examines the features of marketing management in the service sector using the example of Abryl Pharm LLC. The work analyzes the theoretical foundations of marketing activities in the service sector, assesses the competitive environment and conducts a SWOT analysis of the enterprise. The author of the study considered the main tools of marketing activities, in particular digital technologies, and proposed areas for improving the marketing strategy. Particular attention is paid to the implementation of innovative solutions, such as CRM systems, mobile applications, and the development of online sales. The results of the study have theoretical and practical value, which is confirmed by specific recommendations for increasing the competitiveness of Abryl Pharm LLC in the pharmaceutical market.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЛиськів А. А. Управління маркетингової діяльності підприємства у сфері послуг  Management of marketing activities of an enterprise in the service sector : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / А. А. Лиськів ; наук. кер. О. А. Хитрова. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 52 с.uk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectпослугиuk_UK
dc.subjectservicesuk_UK
dc.subjectфармацевтичний ринокuk_UK
dc.subjectpharmaceutical marketuk_UK
dc.subjectцифрові технологіїuk_UK
dc.subjectdigital technologiesuk_UK
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UK
dc.subjectcompetitivenessuk_UK
dc.titleУправління маркетингової діяльності підприємства у сфері послугuk_UK
dc.title.alternativeManagement of marketing activities of an enterprise in the service sectoruk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:магістр

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Lyskiv_073+.pdfосновний текст1.78 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.