Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2922
Title: Управління маркетингової діяльності підприємства у сфері послуг
Other Titles: Management of marketing activities of an enterprise in the service sector
Authors: Лиськів, Андрій Анатолійович
Keywords: маркетинг
marketing
послуги
services
фармацевтичний ринок
pharmaceutical market
цифрові технології
digital technologies
конкурентоспроможність
competitiveness
Issue Date: 2024
Publisher: Лиськів А. А. Управління маркетингової діяльності підприємства у сфері послуг  Management of marketing activities of an enterprise in the service sector : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / А. А. Лиськів ; наук. кер. О. А. Хитрова. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 52 с.
Abstract: Актуальність дослідження визначається сучасними умовами ринку послуг, де ефективне управління маркетинговою діяльністю стає ключовим фактором успішного функціонування підприємств. У кваліфікаційній роботі досліджено особливості управління маркетингом у сфері послуг на прикладі ТОВ «Абрил Фарм». У роботі проаналізовано теоретичні засади маркетингової діяльності у сфері послуг, оцінено конкурентне середовище та проведено SWOT-аналіз підприємства. Автор дослідження розглянув основні інструменти маркетингової діяльності, зокрема цифрові технології, та запропонував напрямки вдосконалення маркетингової стратегії. Особливу увагу приділено впровадженню інноваційних рішень, таких як CRM-системи, мобільні додатки, та розвитку онлайн-продажів. Результати дослідження мають теоретичну та практичну цінність, що підтверджується конкретними рекомендаціями для підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Абрил Фарм» на фармацевтичному ринку.The relevance of the study is determined by the modern conditions of the service market, where effective management of marketing activities becomes a key factor in the successful functioning of enterprises. The qualification work examines the features of marketing management in the service sector using the example of Abryl Pharm LLC. The work analyzes the theoretical foundations of marketing activities in the service sector, assesses the competitive environment and conducts a SWOT analysis of the enterprise. The author of the study considered the main tools of marketing activities, in particular digital technologies, and proposed areas for improving the marketing strategy. Particular attention is paid to the implementation of innovative solutions, such as CRM systems, mobile applications, and the development of online sales. The results of the study have theoretical and practical value, which is confirmed by specific recommendations for increasing the competitiveness of Abryl Pharm LLC in the pharmaceutical market.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2922
Appears in Collections:магістр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lyskiv_073.pdfосновний текст202.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.