Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2921
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКутняхов, Денис Миколайович-
dc.date.accessioned2025-03-13T10:28:31Z-
dc.date.available2025-03-13T10:28:31Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2921-
dc.description.abstractЗміни у соціальному, політичному та економічному житті України певним чином вплинули на якість задоволення від інформаційних послуг користувачів. Також, на розширення інформаційних послуг та їхню різноманітність. Зміни у соціальному, політичному та економічному житті України певним чином вплинули на якість задоволення інформаційних потреб користувачів, розширення інформаційних послуг та їхню різноманітність. Ці тенденції обумовили необхідність переходу до інтенсифікації процесу реалізації функцій інформаційних установ на основі впровадження маркетингового підходу у їх діяльність. Актуальність теми кваліфікаційної роботи обумовлена значущістю вивчення інформаційного обслуговування працівників, як необхідної умови організації діяльності торговельного підприємства. В роботі розглянуто теоретичні основи системи інформаційного обслуговування працівників торговельного підприємства. Запропоновано напрями вдосконалення системи інформаційного забезпечення на торговельному підприємстві; рекомендації щодо удосконалення управління інформаційними системами Changes in the social, political and economic life of Ukraine in a certain way affected the quality of satisfaction with information services of users. Also, on the expansion of information services and their diversity. Changes in the social, political and economic life of Ukraine in a certain way affected the quality of meeting the information needs of users, the expansion of information services and their diversity. These trends necessitated the transition to the intensification of the process of implementing the functions of information institutions based on the implementation of a marketing approach in their activities. The relevance of the topic of the qualification work is due to the importance of studying information service for employees, as a necessary condition for the organization of the activity of a trade enterprise. The paper examines the theoretical foundations of the information service system for employees of a trade enterprise. Directions for improving the information support system at the trade enterprise are proposed; recommendations for improving the management of information systems.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКутняхов Д. М. Формування системи інформаційного обслуговування працівників торговельного підприємства  Formation of an information service system for employees of a trading enterprise : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / Д. М. Кутняхов ; наук. кер. Н. В. Шупрудько. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 63 с.uk_UK
dc.subjectінформаціяuk_UK
dc.subjectinformationuk_UK
dc.subjectкомунікаціїuk_UK
dc.subjectcommunicationuk_UK
dc.subjectпрацівникиuk_UK
dc.subjectemployeesuk_UK
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UK
dc.subjectinformation technologiesuk_UK
dc.subjectінформаційна системаuk_UK
dc.subjectinformation systemuk_UK
dc.titleФормування системи інформаційного обслуговування працівників торговельного підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeFormation of an information service system for employees of a trading enterpriseuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kutnyakhov_073+.pdfосновний текст818.6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.