Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2915
Название: Маркетингова діяльність підприємства сфери послуг
Другие названия: Marketing activities of a service enterprise
Авторы: Захарова, Олександра Олександрівна
Ключевые слова: маркетинг
marketing
маркетинг сфери послуг
marketing of services
особливості сфери послуг
peculiarities of the service sector
соціальні послуги
особливості сфери послуг
Дата публикации: 2024
Издатель: Захарова О. О. Маркетингова діяльність підприємства сфери послуг  Marketing activities of a service enterprise : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / О. О. Захарова ; наук. кер. О. А. Хитрова. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 59 с.
Аннотация: Дана робота присвячена розкриттю сутності та значення маркетингу у сфері послуг. Розкрито головні особливості сфери послуг. Оскільки підприємства сфери послуг змушені впроваджувати інноваційні рішення для утримання клієнтів, підвищення їхньої лояльності та покращення конкурентних позицій, а розуміння особливостей маркетингу у сфері послуг дозволить ефективно розробляти стратегії. У кваліфікаційній роботі студентка розглянула досить актуальну на сучасному етапі тему «Маркетингова діяльність підприємства сфери послуг». За результатами роботи зроблені відповідні висновки та наведені конкретні рекомендації і пропозиції для Чернівецького геріатричного пансіонату щодо покращення маркетингової діяльності підприємства.This work is dedicated to revealing the essence and significance of marketing in the service sector. The main features of the service sector are outlined. Service enterprises must implement innovative solutions to retain customers, increase their loyalty, and improve competitive positions. Understanding the specifics of marketing in the service sector enables the effective development of strategies. In her qualification work, the student explored the highly relevant topic "Marketing Activities of Service Enterprises" in the modern context. Based on the research findings, appropriate conclusions were drawn, and specific recommendations and proposals were provided for the Chernivtsi Geriatric Boarding House to improve its marketing activities.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2915
Располагается в коллекциях:магістр

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Zakharova_073+.pdfосновний текст789.12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.