Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2911
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНефьодова, Владислава Денисівна-
dc.date.accessioned2025-03-11T14:26:31Z-
dc.date.available2025-03-11T14:26:31Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2911-
dc.description.abstractЗдійснено обґрунтування теоретичних аспектів розвитку сервісних процесів у готелях та ресторанах, особливості організації сервісних процесів готельно-ресторанних комплексів. Значна увага у кваліфікаційній роботі приділена особливостям організації сервісних процесів у сфері готельно-ресторанного бізнесу в Україні та за кордоном в сучасних кризових умовах. У другому розділі проведено дослідження організаційної діяльності готельно-ресторанного комплексу «Victoria Deluxe». Проаналізовано організацію сервісних процесів у готельно-ресторанному комплексі. Оцінка організації сервісних процесів у готельно-ресторанному комплексі «Victoria Deluxe» показала, що готельно-ресторанного комплексу вже давно перестав бути виключно місцем, де люди зупиняються на нічліг. На сьогоднішній день готельно-ресторанний комплекс – це цілий комплекс різноманітних послуг. Організація сервісних процесів – це процес інтеграції багатьох напрямків підприємницької діяльності, тому чітке уявлення про імідж має істотне значення, так само як і довгостроковий погляд. Розглядати готельний бренд просто як щось пов'язане з рекламою, дизайном чи привласненням назви – це неефективно для подальшого розвитку. У третьому розділі висвітлено основні рекомендації спрямовані на організацію вдосконалення сервісних процесів готельно-ресторанного комплексу «Victoria Deluxe», основні рекомендації щодо удосконалення сервісних процесів готельно-ресторанного комплексу «Victoria Deluxe», особливості проєктування сервісних процесів у готельно-ресторанного комплексі «Victoria Deluxe», проблеми та перспективи удосконалення сервісних процесів готельно-ресторанного комплексу «Victoria Deluxe».uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНефьодова В. Д. Проєктування сервісних процесів готельно-ресторанного комплексу на матеріалах ГРК «Victoria Deluxe»  Design of service processes of the hotel and restaurant complex using the materials of the "Victoria Deluxe" HRC : кваліфікаційна робота ; спец. 241 «Готельно- ресторанна справа» , ОП «Готельно-ресторанна справа» / В. Д. Нефьодова ; наук. кер. І. П. Данилюк. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2025. – 47 с.uk_UK
dc.subjectсервісuk_UK
dc.subjectserviceuk_UK
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UK
dc.subjectmarketing researchuk_UK
dc.subjectрекламаuk_UK
dc.subjectadvertisinguk_UK
dc.subjectіміджuk_UK
dc.subjectimageuk_UK
dc.subjectсервісні процесиuk_UK
dc.subjectservice processesuk_UK
dc.subjectвоєнний станuk_UK
dc.subjectmartial lawuk_UK
dc.titleПроєктування сервісних процесів готельно-ресторанного комплексу на матеріалах ГРК «Victoria Deluxe»uk_UK
dc.title.alternativeDesign of service processes of the hotel and restaurant complex using the materials of the "Victoria Deluxe" HRCuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:бакалавр

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Nefodowa_241+.pdfосновний текст1.7 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.