Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2911
Название: Проєктування сервісних процесів готельно-ресторанного комплексу на матеріалах ГРК «Victoria Deluxe»
Другие названия: Design of service processes of the hotel and restaurant complex using the materials of the "Victoria Deluxe" HRC
Авторы: Нефьодова, Владислава Денисівна
Ключевые слова: сервіс
service
маркетингові дослідження
marketing research
реклама
advertising
імідж
image
сервісні процеси
service processes
воєнний стан
martial law
Дата публикации: 2025
Издатель: Нефьодова В. Д. Проєктування сервісних процесів готельно-ресторанного комплексу на матеріалах ГРК «Victoria Deluxe»  Design of service processes of the hotel and restaurant complex using the materials of the "Victoria Deluxe" HRC : кваліфікаційна робота ; спец. 241 «Готельно- ресторанна справа» , ОП «Готельно-ресторанна справа» / В. Д. Нефьодова ; наук. кер. І. П. Данилюк. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2025. – 47 с.
Аннотация: Здійснено обґрунтування теоретичних аспектів розвитку сервісних процесів у готелях та ресторанах, особливості організації сервісних процесів готельно-ресторанних комплексів. Значна увага у кваліфікаційній роботі приділена особливостям організації сервісних процесів у сфері готельно-ресторанного бізнесу в Україні та за кордоном в сучасних кризових умовах. У другому розділі проведено дослідження організаційної діяльності готельно-ресторанного комплексу «Victoria Deluxe». Проаналізовано організацію сервісних процесів у готельно-ресторанному комплексі. Оцінка організації сервісних процесів у готельно-ресторанному комплексі «Victoria Deluxe» показала, що готельно-ресторанного комплексу вже давно перестав бути виключно місцем, де люди зупиняються на нічліг. На сьогоднішній день готельно-ресторанний комплекс – це цілий комплекс різноманітних послуг. Організація сервісних процесів – це процес інтеграції багатьох напрямків підприємницької діяльності, тому чітке уявлення про імідж має істотне значення, так само як і довгостроковий погляд. Розглядати готельний бренд просто як щось пов'язане з рекламою, дизайном чи привласненням назви – це неефективно для подальшого розвитку. У третьому розділі висвітлено основні рекомендації спрямовані на організацію вдосконалення сервісних процесів готельно-ресторанного комплексу «Victoria Deluxe», основні рекомендації щодо удосконалення сервісних процесів готельно-ресторанного комплексу «Victoria Deluxe», особливості проєктування сервісних процесів у готельно-ресторанного комплексі «Victoria Deluxe», проблеми та перспективи удосконалення сервісних процесів готельно-ресторанного комплексу «Victoria Deluxe».
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2911
Располагается в коллекциях:бакалавр

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Nefodowa_241+.pdfосновний текст1.7 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.