Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2910
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаболотна, Анастасія Віталіївна-
dc.date.accessioned2025-03-11T14:08:06Z-
dc.date.available2025-03-11T14:08:06Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2910-
dc.description.abstractВідповідно до теми та завдання виконано кваліфікаційну роботу: «Удосконалення сервісної компетентності персоналу (на матеріалах готелю 4* «Astoria Hotel»)», яка містить три розділи: «Теоретичні основи сервісної компетентності персоналу в готелях», «Дослідження сервісної компетентності персоналу в готелі «Astoria Hotel» м. Львів» та «Основні рекомендації спрямовані на удосконалення сервісної компетентності персоналу готелю «Astoria Hotel». В першому розділі роботи розкрито теоретичні основи сервісної компетентності персоналу, визначено роль персоналу в діяльності підприємств готельного господарства, описано факторний аналіз вибору готелю споживачами. Наведено визначення сервісної компетентності персоналу та основні складові елементи. Представлено блок-схему оцінки компетентності персоналу та модель організації якості послуг готелю. Досліджено досвід впровадження вдосконалення сервісної компетентності персоналу в готелях. В другому розділі проведено дослідження організаційно-економічних характеристик «Astoria Hotel», який розташований м. Львів. Наведено характеристику та аналіз діяльності персоналу «Astoria Hotel» м. Львів. В третьому розділі розроблено основні рекомендації спрямовані на удосконалення сервісної компетентності персоналу «Astoria Hotel» м. Львів.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЗаболотна А. В. Удосконалення сервісної компетентності персоналу (на матеріалах готелю 4* «ASTORIA HOTEL»)  Improving the service competence of the staff (based on the materials of the 4* hotel "ASTORIA HOTEL") : кваліфікаційна робота ; спец. 241 «Готельно- ресторанна справа», ОП «Готельно-ресторанна справа» / А. В. Заболотна ; наук. кер. Т. М. Брикова. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2025. – 44 с.uk_UK
dc.subjectсервісна компетентністьuk_UK
dc.subjectservice competenceuk_UK
dc.subjectперсоналuk_UK
dc.subjectpersonneluk_UK
dc.subjectготельuk_UK
dc.subjecthoteluk_UK
dc.subjectякістьuk_UK
dc.subjectqualityuk_UK
dc.subjectобслуговуванняuk_UK
dc.subjectserviceuk_UK
dc.titleУдосконалення сервісної компетентності персоналу (на матеріалах готелю 4* «ASTORIA HOTEL»)uk_UK
dc.title.alternativeImproving the service competence of the staff (based on the materials of the 4* hotel "ASTORIA HOTEL")uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zabolotna_241+.pdfосновний текст1.59 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.