Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2910
Title: Удосконалення сервісної компетентності персоналу (на матеріалах готелю 4* «ASTORIA HOTEL»)
Other Titles: Improving the service competence of the staff (based on the materials of the 4* hotel "ASTORIA HOTEL")
Authors: Заболотна, Анастасія Віталіївна
Keywords: сервісна компетентність
service competence
персонал
personnel
готель
hotel
якість
quality
обслуговування
service
Issue Date: 2025
Publisher: Заболотна А. В. Удосконалення сервісної компетентності персоналу (на матеріалах готелю 4* «ASTORIA HOTEL»)  Improving the service competence of the staff (based on the materials of the 4* hotel "ASTORIA HOTEL") : кваліфікаційна робота ; спец. 241 «Готельно- ресторанна справа», ОП «Готельно-ресторанна справа» / А. В. Заболотна ; наук. кер. Т. М. Брикова. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2025. – 44 с.
Abstract: Відповідно до теми та завдання виконано кваліфікаційну роботу: «Удосконалення сервісної компетентності персоналу (на матеріалах готелю 4* «Astoria Hotel»)», яка містить три розділи: «Теоретичні основи сервісної компетентності персоналу в готелях», «Дослідження сервісної компетентності персоналу в готелі «Astoria Hotel» м. Львів» та «Основні рекомендації спрямовані на удосконалення сервісної компетентності персоналу готелю «Astoria Hotel». В першому розділі роботи розкрито теоретичні основи сервісної компетентності персоналу, визначено роль персоналу в діяльності підприємств готельного господарства, описано факторний аналіз вибору готелю споживачами. Наведено визначення сервісної компетентності персоналу та основні складові елементи. Представлено блок-схему оцінки компетентності персоналу та модель організації якості послуг готелю. Досліджено досвід впровадження вдосконалення сервісної компетентності персоналу в готелях. В другому розділі проведено дослідження організаційно-економічних характеристик «Astoria Hotel», який розташований м. Львів. Наведено характеристику та аналіз діяльності персоналу «Astoria Hotel» м. Львів. В третьому розділі розроблено основні рекомендації спрямовані на удосконалення сервісної компетентності персоналу «Astoria Hotel» м. Львів.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2910
Appears in Collections:бакалавр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zabolotna_241+.pdfосновний текст1.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.