Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2907
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВінтоник, Юлія Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-03-11T13:18:17Z-
dc.date.available2025-03-11T13:18:17Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2907-
dc.description.abstractВідповідно до теми та завдання виконано кваліфікаційну роботу: «Удосконалення цифрових технологій обслуговування споживачів в готелі Ibis Lviv Center, яка містить три розділи: «Теоретичні основи цифрових технологій обслуговування споживачів в готелях», «Дослідження використання цифрових технологій обслуговування споживачів в готелі Ibis Lviv Center» та «Основні рекомендації спрямовані на удосконалення цифрових технологій обслуговування споживачів у готелі Ibis Lviv Center». В першому розділі роботи наведено теоретичні основи цифрових технологій обслуговування споживачів в готелях. Розглянуто сутність і роль цифрових технологій, сформовано переваги їх впровадження в роботу готелю. Надано основні види цифрових технологій: системи онлайн бронювання, мобільні додатки, штучний інтелект, чат-боти, віртуальна та доповнена реальність, автоматичні стійкі реєстрації, інтернет речей, різноманітні системи безпеки, роботизація тощо. Проведено аналіз практичного досвіду впровадження цифрових технологій в готелях: Marriott International Renaissance Hotels, Henn-na, Starwood, Wyndham, Hilton, Wynn Las Vegas, InterContinental Hotels Group тощо. Готельні мережі продовжують встановлювати планку задоволеності клієнтів, починаючи від мобільних реєстрацій і закінчуючи персоналізованими профілями гостей, підтримкою на основі штучного інтелекту та ініціативами сталого розвитку. В другому розділі проведено дослідження використання цифрових технологій обслуговування споживачів у готелі Ibis Lviv Center. В третьому розділі надано основні рекомендації, які спрямовані на удосконалення цифрових технологій обслуговування споживачів у готелі Ibis Lviv Center. Серед пропозицій: голосовий перекладач, впровадження Big Data та безконтактне обслуговування гостей готелю.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВінтоник Ю. В. Удосконалення цифрових технологій обслуговування споживачів «Ibis Lviv Center»  Theoretical foundations of digital technologies of customer service in hotels : кваліфікаційна робота ; спец. 241 «Готельно- ресторанна справа» , ОП «Готельно-ресторанна справа» / Ю. В. Вінтоник ; наук. кер. К. В. Паламарек. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2025. – 42 с.uk_UK
dc.subjectцифрові технологіїuk_UK
dc.subjectdigital technologiesuk_UK
dc.subjectготельuk_UK
dc.subjecthoteluk_UK
dc.subjectобслуговуванняuk_UK
dc.subjectserviceuk_UK
dc.subjectспоживачіuk_UK
dc.subjectconsumersuk_UK
dc.titleУдосконалення цифрових технологій обслуговування споживачів «Ibis Lviv Center»uk_UK
dc.title.alternativeTheoretical foundations of digital technologies of customer service in hotelsuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:бакалавр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vintonuk_241+.pdfосновний текст2.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.