Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2907
Назва: Удосконалення цифрових технологій обслуговування споживачів «Ibis Lviv Center»
Інші назви: Theoretical foundations of digital technologies of customer service in hotels
Автори: Вінтоник, Юлія Володимирівна
Теми: цифрові технології
digital technologies
готель
hotel
обслуговування
service
споживачі
consumers
Дата публікації: 2025
Видавництво: Вінтоник Ю. В. Удосконалення цифрових технологій обслуговування споживачів «Ibis Lviv Center»  Theoretical foundations of digital technologies of customer service in hotels : кваліфікаційна робота ; спец. 241 «Готельно- ресторанна справа» , ОП «Готельно-ресторанна справа» / Ю. В. Вінтоник ; наук. кер. К. В. Паламарек. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2025. – 42 с.
Короткий огляд (реферат): Відповідно до теми та завдання виконано кваліфікаційну роботу: «Удосконалення цифрових технологій обслуговування споживачів в готелі Ibis Lviv Center, яка містить три розділи: «Теоретичні основи цифрових технологій обслуговування споживачів в готелях», «Дослідження використання цифрових технологій обслуговування споживачів в готелі Ibis Lviv Center» та «Основні рекомендації спрямовані на удосконалення цифрових технологій обслуговування споживачів у готелі Ibis Lviv Center». В першому розділі роботи наведено теоретичні основи цифрових технологій обслуговування споживачів в готелях. Розглянуто сутність і роль цифрових технологій, сформовано переваги їх впровадження в роботу готелю. Надано основні види цифрових технологій: системи онлайн бронювання, мобільні додатки, штучний інтелект, чат-боти, віртуальна та доповнена реальність, автоматичні стійкі реєстрації, інтернет речей, різноманітні системи безпеки, роботизація тощо. Проведено аналіз практичного досвіду впровадження цифрових технологій в готелях: Marriott International Renaissance Hotels, Henn-na, Starwood, Wyndham, Hilton, Wynn Las Vegas, InterContinental Hotels Group тощо. Готельні мережі продовжують встановлювати планку задоволеності клієнтів, починаючи від мобільних реєстрацій і закінчуючи персоналізованими профілями гостей, підтримкою на основі штучного інтелекту та ініціативами сталого розвитку. В другому розділі проведено дослідження використання цифрових технологій обслуговування споживачів у готелі Ibis Lviv Center. В третьому розділі надано основні рекомендації, які спрямовані на удосконалення цифрових технологій обслуговування споживачів у готелі Ibis Lviv Center. Серед пропозицій: голосовий перекладач, впровадження Big Data та безконтактне обслуговування гостей готелю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2907
Розташовується у зібраннях:бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vintonuk_241.pdfосновний текст207.27 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.