Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2902
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТанасійчук, Яна Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-03-11T11:11:20Z-
dc.date.available2025-03-11T11:11:20Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2902-
dc.description.abstractУ роботі узагальнено теоретичні підходи з дослідження сутності HR – брендингу як перспективного інструменту маркетингу персоналу на ринку трудових ресурсів та елементів бренду роботодавця. На основі аналітичної характеристики визначено систему HR-брендингу роботодавця на прикладі комерційного банку. Обгрунтовано способи удосконалення елементів та процесу реалізації технології брендингу персоналу на основі ціннісної пропозиції для працівника. The work summarizes theoretical approaches to the study of the essence of HR - branding as a promising tool for personnel marketing in the labor market and elements of the employer's brand. Based on the analytical characteristics, the employer's HR-branding system was determined using the example of a commercial bank. The ways of improving the elements and the process of implementing personnel branding technology based on the value proposition for the employee are substantiated.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherТанасійчук Я. М. Технології HR-брендингу як основний інструмент формування і підтримки репутації роботодавця в логістичній галузі HR branding technologies as the main tool for forming and maintaining an employer's reputation in the logistics industry : кваліфікаційна робота ; спец. 051 «Економіка» ОП «Міжнародна логістика та управління ланцюгами постачання» / Я. М. Танасійчук ; наук. кер. О. М. Верстяк. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 74 с.uk_UK
dc.subjectроботодавецьuk_UK
dc.subjectemployeruk_UK
dc.subjectрепутація роботодавцяuk_UK
dc.subjectemployer reputationuk_UK
dc.subjectтехнологія брендингуuk_UK
dc.subjectbranding technologyuk_UK
dc.subjectпросування бренду роботодавцяuk_UK
dc.subjectemployer brand promotionuk_UK
dc.titleТехнології HR-брендингу як основний інструмент формування і підтримки репутації роботодавця в логістичній галузіuk_UK
dc.title.alternativeHR branding technologies as the main tool for forming and maintaining an employer's reputation in the logistics industryuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:магістр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tanasiychuk_051+.pdfосновний текст1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.